Kurv


Kontakt Eater

Har du spørgsmål til køb, kampagner, indløsning eller andet? Læs vores svar på ofte stillede spørgsmål herunder. Finder du ikke svar på dit spørgsmål, kan du skrive til vores kundeservice på e-mail: info@eater.dk


Vi gør vores bedste for at vende tilbage til dig inden for 24 timer. Dog kan der forekomme længere svartider i weekender og ferier.


Ofte stillede spørgsmål:

Er det muligt at forlænge mine vouchers?

  • Eater kan ikke forlænge udløbsdatoen på vouchers. Størstedelen af vores oplevelser løber i 12 uger fra udgivelsesdatoen. I særlige tilfælde kan restauranten vælge at forlænge udløbsdatoen, men det er helt op til dem. Vi anbefaler derfor, at du kontakter restauranten direkte via mail.


Kan jeg ombytte mine vouchers til en anden oplevelse?

  • Nej. Vouchers er specifikke for den oplevelse, de er købt til, og kan ikke ombyttes - heller ikke til lignende oplevelser, der tilbydes senere.


Kan jeg få mine vouchers refunderet?

  • Vi tilbyder 14 dages fortrydelsesret fra købsdatoen. Efter de 14 dage kan vi desværre ikke tilbyde refundering. I særlige tilfælde kan der dog foreligge undtagelser. Dette gælder dog ikke, hvis du ikke når at indfri dine vouchers inden udløbsdatoen.


Jeg har ikke modtaget en mail med mine vouchers og/eller ordrebekræftelse.

  • Har du ikke modtaget mails fra os efter dit køb, så tjek din spam-mappe – det sker nogle gange, at mails fra os ender der.
  • Sørg altid for, at din mailadresse er korrekt indtastet, når du laver dit køb, samt at dit køb er gået igennem. Hvis du stadig ikke modtager nogle mails efter dit køb er gået korrekt igennem, kontakt vores kundeservice på mail.


Kan jeg købe gavekort?

  • Vi tilbyder desværre ikke gavekort.


En oplevelse er udløbet. Kan jeg købe en voucher alligevel?

  • Når en oplevelse udløber, er det desværre ikke længere muligt at købe vouchers til den.


Min betaling går ikke igennem. Hvad gør jeg?

  • Hvis dit køb ikke går igennem, ligger problemet oftest hos din banks godkendelse af købet. Forsøg fra en anden browser, og husk altid at acceptere alle cookies på hjemmesiden. Kontakt din bank, hvis det fortsat ikke virker.


Hvor kan jeg se en oversigt over mine vouchers?

  • Du modtager altid dine vouchers på den mail, du angiver under dit køb.
  • Har du en profil? Log ind, og gå til Konto → Mine Billetter. Her kan du se en oversigt over alle de vouchers, du har købt - både aktive og udløbne.
  • Har du ingen profil? Opret én med samme mail, som du brugte ved købet. Dine vouchers synkroniseres automatisk ind på din konto.


Jeg kan ikke logge ind på min profil.

  • I mange tilfælde betyder det, at der ikke er oprettet en profil med den pågældende mailadresse. Prøv derfor at oprette en profil med den mail, du har købt en oplevelse med - så synkroniseres dine vouchers automatisk ind på din konto.
  • Er dit kodeord forkert, kan du få et link til nulstilling af dit kodeord ved at trykke på “Mistet din adgangskode?” på log in-siden.
  • Oplever du fortsat problemer, kontakt vores kundeservice på mail.


Jeg har en klage over en oplevelse.

  • Har du en klage over en konkret oplevelse, bedes du rette henvendelsen direkte til den pågældende restaurant.

Adresse:

Vester Voldgade 8, 1. tv

1552 København

E-mail:

Info@eater.dk

0
    0
    Din kurv
    Din kurv er tom